نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان:

برجام عاقبت بخیر نمی‌شود/ بی‌بی‌سی مادر شیطان است

دامغان - نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان، با بیان اینکه برجام عاقبت بخیر نمی‌شود، گفت: اگر آن روز دوستان ما از رهبر معظم انقلاب اسلامی اطاعت می‌کردند سرنوشت برجام این چنین نبود.

برجام عاقبت بخیر نمی‌شود/ بی‌بی‌سی مادر شیطان است

به گزارش خبرنگار مهر، آیت‌الله غلامعلی نعیم‌آبادی صبح پنج‌شنبه در جمع مردم دامغان به میزبانی حسینیه محله امام این شهر، ضمن تأکید اینکه برجام هرگز عاقبت‌به‌خیر نخواهد شد، بیان کرد: رهبر معظم انقلاب اسلامی، فردی عالم، خردمند و مدیری مدبر است و با سخنان حکیمانه و راهگشای خود راه عزت و سعادتمندی را به ما نشان می‌دهد و باید با تبعیت از فرمان‌ها معظم له راه را گم نکنیم اما عاقبت برجام این را نشان نداد.

وی بابیان اینکه برخی در کشورمان به رادیوی های بیگانه وابسته شدند، افزود: این افراد عزت خود را در وابسته شدن به رادیوهای بیگانه می‌دانند و متأسفانه خوراک دشمنان را تأمین می‌کنند، لذا ما باید بدانیم که بی‌بی‌سی مادر شیطان است و همواره یکی از عوامل ثابت فتنه اندوزی و جنگ‌افروزی در منطقه همین رسانه محسوب می‌شود.

آمریکا فریب‌کار است

امام‌جمعه بندرعباس در ادامه و با فریب‌کار خواندن آمریکا، به تعبیر تاریخی حضرت امام (ره) که «آمریکا هیچ غلطی نمی‌تواند بکند» اشاره کرد و گفت: افزود: نظام سرمایه‌داری حاکم بر آمریکا خطری بزرگ برای بشریت محسوب می‌شود چراکه با حیات آن، هرروز انسانیت نابود و سرمایه‌داران قوی‌تر می‌شوند.

آیت‌الله نعیم‌آبادی دشمن‌شناسی را از مهم‌ترین ویژگی‌های امام حسین (ع) دانست و تأکید داشت: ایشان سازش‌کاری در مقابل دشمنان را برنمی‌تابید و تن به خواری و ذلت نداد و با ظلم مبارزه و اسلام را پیروز کرد لذا معتقدیم یکی از عناصر مهم عاشورا حفظ عزت اسلام بود.

وی بابیان اینکه امام حسین (ع) در روز عاشورا سند محکومیت ارتش بنی‌امیه و خاندان آنان را امضا کرد، افزود: اثبات بی‌دینی و پایبند نبودن به قرآن از مهم‌ترین رسوایی‌های بنی‌امیه و خاندان آنان بود؛ اسلام دین خشونت نیست و ائمه اطهار (س) افرادی رئوف و مهربان بودند اما با ظلم و ستم مبارزه می‌کردند تا حق پایمال نشود.

معاویه دیکتاتور بود نه سیاستمدار

رئیس ستاد احیا امربه‌معروف و نهی از منکر استان هرمزگان با اشتباه خواندن برخی نظرات که معاویه فردی سیاستمدار بود، افزود: باید گفت یک فرد دیکتاتور هرگز سیاستمدار نخواهد بود.

آیت‌الله نعیم‌آبادی بابیان اینکه تاریخ هرگز پنهان نخواهد ماند، یادآور شد: خون اباعبدالله الحسین (ع) بنی‌امیه را نابود و آن‌ها را مفتضحانه از صحنه خارج کرد تا به دنیا ثابت شود راه امام(ع)، مسیر حقانیت است و تاریخ نیز این را فراموش نمی‌کند که حسین(ع) به خاطر احیای دین خدا قیام کرد.

وی با تأکید بر زنده نگه‌داشتن قرآن به‌عنوان کتاب آسمانی مسلمانان اظهار داشت: قرآن به‌عنوان سند محکم اسلام باید زنده بماند چون این کتاب آسمانی به یاران و پیروان آل الله روحیه و راه و رسم زندگی کردن را نشان می‌دهد پس نباید قرآن مهجور بماند، بلکه باید در جامعه پررنگ و به دستورات آن به‌عنوان سندی محکم در زندگی عمل کنیم.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر